Objevte 4 věci, které na zákazníky v gastru platí
V rychle se měnícím světě je dobré mít přehled o tom, co je pro zákazníky gastronomických provozů důležité. A právě k tomu jsou užitečná data. Díky analýze údajů o nákupním chování uživatelů platební aplikace Qerko s vámi teď můžeme sdílet 4 věci, se kterými je v dnešním gastru rozhodně potřeba počítat.
- Promyšlené speciální nabídky: Zákazníci si zvykli na sezónní speciály a nejrůznější akce. Celkem 122 000 uživatelů využilo od června 2022 do června 2023 odměny z věrnostního programu Qerka, který svým zákazníkům nabízí víc než 400 restaurací a kaváren. A to už je pěkný vzorek. Mezi benefity si úplně nejlépe vedla káva zdarma, kvůli které se lidé vraceli nejčastěji.
- Bezhotovostní platby: Alternativní možnosti placení jsou nezbytnost. Víc než ⅔ z 2 500 respondentů v nedávném průzkumu uvedlo, že u sebe vůbec nenosí hotovost. Navíc, velká část těch, kteří ji u sebe mají, stejně radši zaplatí bezhotovostně.
- Elektronická rezervace: Pokud si zákazníci potřebují zamluvit stůl, upřednostňují možnost rezervace online. Je to pro ně pohodlné, rychlé a hned vědí, jestli je volno.
- Dostupné polední menu: Statisíce Čechů denně pátrá, kam zajít na oběd. Když je vaše menu jednoduše k dispozici třeba v online aplikaci, máte nové zákazníky na dosah. A chytrá apka ho schová hned po tom, co přestane platit.
Konzultace zdarma
Ať už vlastníte restauraci nebo kavárnu, data vám pomůžou získat hluboký vhled do toho, co zákazníci chtějí, nebo naopak nechtějí. Díky tomu můžeme společně optimalizovat vaši nabídku a zvýšit tržby. S námi na to nikdy nebudete sami a konzultace je úplně zdarma!