Tři tipy, jak zvýšit tržby díky nealku

Přístup k ověřeným informacím o chování zákazníků je v dnešní době zásadní k tomu, abyste zachytili rychle se měnící trendy a osvojili si je. Ale jak na to? Tak například aplikaci Qerko dneska používá k úhradě svojí útraty kolem 500 000 aktivních uživatelů. A protože platí právě tímto způsobem, data o jejich spotřebním chování se dají dobře analyzovat. Vytáhli jsme z nich pro vás 3 tipy, jak prodat víc.

Trendem dneška jsou nealkoholické nápoje. Souvisí to především s tím, že pro mnoho lidí je v životě hlavní zdravý životní styl. Data říkají, že se restauratérům a kavárníkům vyplatí, když jsou v nabídce kreativní. 

  1. Zařaďte freshe: Čerstvé ovocné, zeleninové a kombinované šťávy jsou velmi populární. Pokud je ještě navíc smícháte s bylinami - třeba se zázvorem nebo s levandulí, máte na světě zdravý a osvěžující životabudič, který si zákazníci rádi dají kdykoliv během dne. 
  2. Lidi prostě rádi pijou vodu: Karafa s vodou je položka, která by na vašm menu rozhodně neměla chybět. A zákazníci nemají problém zaplatit za ni rozumnou cenu. Obzvlášť, když zkusíte různá vylepšení. S těmi vám zase pomůžou bylinky: zázvor, máta, meduňka a levandule, citrusy: pomeranč, grep, citron či limetka, nebo dokonce zelenina: čerstvá, svěží okurka. 
  3. Naučte se nejlepší cappuccino: Káva na své oblíbenosti určitě neztrácí. Mezi jejími variantami vede cappuccino, následované flat white a batch brew. Úspěch budou mít i sezónní speciály, jako třeba skořicová příchuť v zimě. Jedním dechem je ale potřeba dodat, že zákazníci jsou čím dál náročnější a chtějí kvalitní, dobře připravené kafe. Určitě se proto nevyplatí podceňovat schopnosti vašeho personálu.

    V porovnání s ostatními kávovým nápoji Cappucino v prodejích jednoznačně vede.

Konzultace zdarma

Rádi vám pomůžeme posunout váš byznys zase o kousek dál. Nechte nám na sebe kontakt a už na to nebudete sami. Konzultace je úplně zadarmo. 

Chci nakopnout svůj byznys